الجمعة، 9 نوفمبر 2012

احساس ام


في عز الالم والتعب .. وشدة الاعصاب والقلق.. ولمه الناس والخوف عليا و ع الولد.. والخيط اللي في بطني اللي لسه مالتأم..وزيطه ودوشه وهاتوا هدوم الولد..وهنا محاليل وهنا ناس كتير..كله بيطمن عليا يارب اكون بخير ..انا قلت فين الواد؟؟ قالولي ده الشبه بينك وبينه كبير .. ودخلوا عليا بيه..ونسيت كل اللي انا فيه..ورحت لعالم انا وحبيبي بس فيه..وخدته وبست عنيه ..وضميته لحضني وايدي في ايديه وضم صبعي عليه.. الم؟ تعب؟ بتتكلموا عن ايه؟..ده وهو ف حضني كل الهنا انا فيه..قالوا ياما الضني غالي كلام ولا كنت حاسه بيه.. بس النهارده الدنيا لينا بس احنا الاتنين..يارب ياابني اشوفك عظيم..وقلبك بحب الله كبير.. ومليان طاعه وخير .. وبتعطف على المسكين والفقير ..وماتنساش ماما اللي شافت عشانك كتير ..بس عشان تبقى في حضنها بخير

هناك تعليق واحد:

  1. جميلة يادودو.... دي مكتوبة فيا انا فاكراها

    ردحذف